همبسترشدن جن باانسان،درسایت سلطان همبسترشدن جن باانسان،درسایت سلطان
وبسایت رسمی سلطان صدا09176234226شمارهٔ مدیر_خوانندهٔ هرمزگانی09176097371
تاريخ : جمعه 25 تير 1395
نويسنده : مرتضی میرزایی

جن (ماده)به صورت زن درمی آیدوبامردان همبسترمیشود،یابرعکس این موضوع  soltanseda.ir

مهم:

البته بسیاری از موارد مثل فشار روی سینه بختک

است و همینطور محتلم شدن یک اختلال هورمونی

است پس همه موارد مربوط به مطلب نیست.

 

این راکه خواندید،شماراباحقیقتی دربندرعباس
 
ایران آشنامیکنم 
 
موفق باشید/مرتضی و  میرزائی


بسم الله الرحمن الرحيم

 

قُلْ أُوحِيَ إِلَيَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ
 
فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآناً عَجَباً 

 

 

کابوس جنی است که در مردان در هنگام خواب  مخصوصا در زنان به منظور داشتن رابطه جنسی با آنها ظاهر میشود.برطبق تعدادی از داستانها( دیو ماده )به شکل زن در آمده و با مردان هم بستر می شود او این کار را به منظور بچه دار شدن از مردان انجام می دهد یک نمونه از آن نیز در داستان  مرلین وجود داشت که آلت مرد بصورت غیر عادی در آمد این همخوابی باعث وخامت سلامتی و مرگ مردان می شود.

Incubus

 می گویند که این شیاطین دو جنس انسان ها را طعمه قرار داده و قربانی شدن مردها بعد از زمان خواب مشخص می شود و در این حالت یک احساس ناخوشایند سنگینی بروی قفسه سینه مردان مشاهده می شود. تعدادی از توضیحات (این شخص) برای منشا این داستان دلیلی مبنی بر مشغله ذهنی و گناهان جنسی را در قرن وسطی می آورد که تجربه رویاها باعث فلج شدن در بیداری و ارگاسم می شود که به صورت ناخود آگاه است ولی قربانیان ادعامی کنندکه توسط یک فرد واقعی مورد تجاوز قرار گرفته اند و منظوریک دوست وخویشاوند نیست و فردی است که او را در خواب ضرب و شتم کرده است.  soltanseda.ir

در ریشه باستانی یکی از اولین این کابوس ها در بین النهرین است که 2400 سال قبل از میلاد مسیح پدر گیلگمش توسط گروهی از زنان به رهبری لیلیت اغوا می شود و باعث زایش کودکان شبح مانند از آنها می شود ولی در نهایت در طوفان آنها از بین می روند برخی نیز این شیاطین را به خون اشام ها نسبت می دهند.بعضی از شیاطین اینکوبی و ساکوبی قادر به تغییر به دو جنس هستند و قربانی را مورد حمله قرار می دهند و داستان های زیادی در مورد تجاوز آنها به زنان و مردان وجود دارد. اما ماده ژنتیک برای تولید مثل از بدن انسان می آید .

به گفته جنگیری نیز گاهی افراد را به شکل اجسام صلیب مانندی به حرکت در می آورند. در اساطیر شیلی نیز یک کوتوله شنیع باعث بارداری ناخواسته زنان می شود و زنان مجرد را باردار می کندو نتیجه آن نوعی مثل دراکولا می شود. در مجارستان نیز داستا نهای مشابه وجود دارد در برزیل دیو بوتو که بسیار جذاب است زنان را اغوا می کند و مسئول بارداری ناخواسته و ناپدید شدن آنان است.در آفریقای جنوبی نیز دیو کابوس تیکولوش زنان پاکدامن را در تختشان با آنها نزدیکی می کند.

ولی در فرهنگ عامه این دیوها مردان را بصورت رویا در شب اغوا می کنند.لیلیت همسر اول آدم نیز مردان را به غاری می برد و با آنان بصورت یک دختر بسیار زیبا همبستر می شد و از آنان بچه دار می شد.حتی پاپ سیلوستر دوم نیز با یکی از این جن ها همبستر شده بود ولی بعدا توبه کرد.

 

در کابالا نیز سه جن از بدو تولد به جز لیلت از مردان باردار می شوند. هانریش مرامر در سال 1486 نوشت جنی که با مردان هبستر می شود مسئول جمع اوری اسپرم از مردان گمراه است.در اساطیر عرب نیز گارنا یک جن غیب که آنهامیگویند. (روح) شبیه به جن ماده است و قبل از اسلام با مردان آمیزش می کرده.

در مصریان نیز اعتقاد هایی وابسته به همزادگرایی وجود دارد بعضی از افراد نیز از آنها بعنوان دید دوم یاد می کنند .این افراد اغلب سگ و گربه خانگی دارند که روح آنها با آنها آمیزش می کند.در بسیاری از داستان های آفریقایی آمیزش بین دیو زن و مرد انسان دیده می شود.و آیین های الهی دستوراتی برای حفاظت از انها در نظر گرفته اند. در داستانهای واقعی  در هند نیز یک دیو ماده که به صورت زن در آمده با مردان آمیزش می کند و موهینی نامیده می شود.

یک دیو دیگر بنام ساکوبی و لباس هندی با موی بلند دارد در مسیر ها و جاده ها از مردان انتفام می گیرد.در طول تاریخ نیز مردان بسیار بزرگی توسط دیو های ماده اغوا شده اند و این موضوع هدف فیلم ها و کتابهای پرفروش بسیاری قرار گرفته و در بازی وارکرافت و دیده می شود

حتی ازاین واقعیتها فقط برای فروش فیلمها وداستانهای خود هم استفاده میکنند که فقط مسلمانان خوب میدانند وغیرمسلمان تابرسرشان نیاید نمیدانند،که درایران مخصوصا دربندرعباس  ،شاهدهایی هستندکه اجازه ندارند دراین موردتوضیح دهند،چون هم اکنون شاهد این قضایا هستند حتی امروز که تیرماه سال نود پنج میباشد هم گزارش داده شده،

 

 

 

http://theunexplainedmysteries.com/Incubus.html

توجه کنید: البته بسیاری از موارد مثل فشار روی سینه بختک است و همینطور محتلم شدن یک اختلال هورمونی است پس همه موارد مربوط به مطلب نیست.

این راکه خواندید،شماراباحقیقتی دربندرعباس ایران آشنامیکنم 
موفق باشیدسلطان  میرزائی
 
 
برای مشاهدهٔ تمامی مطالب سایت لطفا
 
برروی کلمهٔ( سلطان صدابندر)کلیک کنید(دربالای صفحه هم هست

 




|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
موضوعات مرتبط: داستانهای واقعی , ,
برچسب‌ها: حقیقتهای جن , داستانهای جن , ازدواج جن باانسان , واقعیتهای جن ,
مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد

/commenting/on
Abrianvah در تاريخ : 1395/10/25/6 - - گفته است :
дмитрий масюченко песня про маму николай андреев серия победитель фильмы теория большого взрыва 7 сезон триосепт окси инструкция по применению фильм повороты судьбы в хорошем качестве полярный экспресс мультик в хорошем качестве winx club флора и ее питомцы игра might magic 7 русская версия физиология сенсорных систем и высшая нервная деятельность песня про папу анастасия чешегорова минусовка зиппо и под приятную пластинку как клиент с модами на майнкрафт 1.5.2 видео аудиокурс биболетова 9 класс реброва о.ю статистический анализ медицинских данных презентацию на тему кинематограф 20 века http://xenla.ru/lz7hye/?p=774 http://xenla.ru/ogvnitgty/?p=862 http://xenla.ru/7zln0h/?p=190 http://xenla.ru/zh5pm/?p=722 http://xenla.ru/n8xb3w/?m=18 http://xenla.ru/qdagz/?p=409 http://xenla.ru/zvp2f/?p=598 http://xenla.ru/3fcd3c/?p=173 http://xenla.ru/3fcd3c/?p=296 http://xenla.ru/dogo3kfy/?p=866 http://xenla.ru/fel52yp/?p=63 http://xenla.ru/u83h0e/?p=146 http://xenla.ru/ljpqs7y/?p=550 http://xenla.ru/84xm3a505/?p=4 http://xenla.ru/fkjphw/?p=225

/commenting//
سمیه م در تاريخ : 1395/4/26/6 - - گفته است :
آقای میرزائی ،برای خانمهاهم پیش میاد؟چطورباهاتون میتونم صحبتی داشته باشم؟

/commenting/avatars/soltanseda-553186.jpg
سمیه م در تاريخ : 1395/4/26/6 - - گفته است :
برای خانمها هم پیش میاد؟چطورباید خصوصی باشماصحبت کنم؟
پاسخ؛ممنونم که به سایت خودت سرزدی،خواهرم.بله هم برای زن وهم برای مرد،برای زنان بیشترپیش میاد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرين مطالب
1111111111 11111111111
سلام
سلام

سلطان هستم از اینکه قدم بر دیده ما نهادید از شما کمال تشکر را دارم.

ارسال پیامک به سلطان
باتشکر از بازدیدشما،با ما در شبکه های اجنمایی نیز همراه شوید

/
وبسایت رسمی سلطان صدا،خوانندهٔ بندرعباسی /مرتضی میرزائی

بستن عکس